.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریخت وپاش درجشنواره فیلم‌ دینی

به گزارش  24،جشنواره فیلم کوتاه «دینی» رویش که بر اساس وظیفه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی باید در ابعاد مختلف الگویی شایسته برای عرصه تهیه و تولید فیلم کوتاه باشد، با اسراف در حال برگزاری است.

به گزاش «24»، از جمله مواردی که منجر به هدر رفتن بودجه این جشنواره شده است می توان به سفر اغلب مدیران و مسوولان حوزه هنری به مشهد مقدس، دعوت از هنرمندانی که سابقه ای در زمینه ساخت فیلم کوتاه ندارند و انتشار انواع اقلام تبلیغاتی در شمارگانی بسیار زیاد اشاره کرد.

در همین رابطه، و در حالی که این جشنواره فقط در زمینه فیلم کوتاه است، مشخص نیست چرا به جز معدودی، اغلب میهمانان جشنواره را هنرمندانی تشکیل داده​اند که سابقه شاخص و قابل توجهی در زمینه تهیه و تولید فیلم کوتاه ندارند.

از دیگر ابهامات در روند برگزاری این جشنواره، حضور دهها تن از مسوولان و مدیران ستادی و استانی(؟!) حوزه هنری است که به طور مشخص هیچ ارتباطی با عرصه یاد شده ندارند و جشنواره فیلم رویش برای این عده، صرفا فرصتی سیاحتی زیاتی است که با اهداف برگزاری این رویداد هنری مغایرت دارد.

این گزارش می افزاید، انتشار انواع اقلام تبلیغاتی از جمله پوستر، بروشور، بنر، بولتن و کتاب جشنواره و ... در شمارگان بسیار زیاد، برای اغلب شرکت کنندگان جوان که برای تولید فیلم کوتاه، امکان تهیه مبالغی بسیار ناچیز را ندارند و در مواجهه با حوزه هنری نیز با نبود و کمبود بودجه مواجه می شوند، پرسش های متعدی را در پی داشته است.

همچنین این دوره جشنواره، برخلاف شش دوره قبل، توسط گروهی که اخیرا در حوزه هنری منصوب شده اند برگزار می شود و براساس موارد یاد شده، مشخص نیست تا چه حد به تلاش ها، تجارب و سوابق قبلی توجه نشان داده اند تا به وظیفه حوزه هنری که الگوسازی و کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای های توانمند مکشوف در دوره های قبلی است نایل شوند و بتوانند در همه زمینه ها برای عرصه های هنر الگوسازی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.829 seconds.